Sociálne siete hýbu svetom. Internetové filtre sú základom každej fotografie. Lady Gaga využila produkt mladého Slováka, píše plus7dni.sk

Či sa nám to páči, alebo nie, na sociálnych sieťach sú najúspešnejší pekní ľudia. Ak ste dostatočne atraktívni a podarí sa vám kvalitnými zábermi či videami nahromadiť dosť sledovateľov, môžete spolupracovať s firmami a za nemalé peniaze propagovať ich výrobky. Podľa Petra Balíka (18), najznámejšieho výrobcu internetových filtrov, ktorými sa ľudia umelo krášlia, to platí aj pre celebrity. „Verejnosť ich síce sleduje hlavne pre zaujímavý život, ktorý vedú, no aj tak chcú dobre vyzerať,“ vyjadril sa pre PLUS 7 DNÍ. Medzi takmer sedemsto miliónmi ľudí, ktorí jeho skrášľovacie rozšírenia použili v priebehu ostatného roka, sme pred niekoľkými dňami objavil aj americkú spevácku divu Lady Gaga (35). „Dala si tak zmenšiť nos,“pochválil sa zaujímavým tromfom.

...
...
Zdroj: instagram

Miliónová zábava

Len osemnásťročný Peter Balík z Veľkého Krtíša neskrýva radosť z toho, že sa k jeho tvorbe dostala slávna umelkyňa, no nevylučuje, že ju aplikovali aj iné hviezdy. „Moduly, ktoré vyrábam, denne použijú približne štyri milióny ľudí. Pri tom množstve je nereálne, aby som zisťoval, kto konkrétne. Na to, že si jeden nasadila Gaga, ma upozornili jej fanúšikovia, ktorí na Instagrame sledujú aj mňa,“ prezradil. Softvér I should je podľa neho určený predovšetkým na korekciu nosa, no keď si používateľ mobilný telefón namieri na tvár, „poradí“ mu, čo by mal tento rok ešte stihnúť. „Je to len taká zábavka. Speváčke vyšlo ‚stop being so pretty‘, čiže, aby nebola až taká pekná,“vysvetlí. Spomedzi desiatok filtrov, ktoré vyrobil, je podľa jeho slov tento najpoužívanejší. „Mám aj prepracovanejšie, no ‚I should‘ americká hudobná diva vyslovene preslávila. Nasledujúci deň ho po nej vyskúšalo dvanásť miliónov ľudí.“

Článok pokračuje na ďalšej strane