Chcete, aby sa za vami každý otáčal? TOTO sú typy drepov, ktoré to docielia!

Chcete, aby sa za vami každý otáčal? TOTO sú typy drepov, ktoré to docielia!
Vytvarovať si zadok do pekného okrúhleho tvaru, aby bol krásny nielen v nohaviciach, ale aj sexy bielizni, je sen každej ženy. Sedením na stoličke sa k nemu však ešte žiadna nedopracovala. Najlepšou cestou je kombinácia drepov, ktoré vysekajú pekný zadok aj z neforemného.

Core a balans dokopy: Je to zábava, a ešte vás to aj spevní, radí odborníčka!

Absolútna klasika
Začať je potrebné klasickými drepmi. Niet čo špekulovať a vymýšľať. Ide o klasický drep, pri ktorom máte nohy na šírku bokov a chrbát držíte vzpriamený. Drepujete tak, že pri plnom podrepe spojíte ruky pred hrudníkom a pri postavení sú pozdĺž tela. Ideálne je spraviť minimálne tri série pričom v jednej bude toľko opakovaní, koľko maximálne zvládnete. 20, 30, 40? Toto číslo sa bude stále zvyšovať priamo úmerne tomu, ako budete mať krajší zadok.

Posilňujte brucho len tak mimochodom: Ako docieliť, aby bolo dokonalé? 

Pridajte záťaž
Postup pri drepovaní je rovnaký ako v prípade klasických drepov, ale tentoraz pridáte závažie. Môžete si chytiť jednoručku pred seba a spraviť minimálne 15 opakovaní a také tri série. Uvidíte, že stačí pár kilogramov navyše a postrehnete ten rozdiel, ak idete dole len s váhou vlastného tela a so závažím.

TOTO sú cvičenia, ktoré vám pomôžu k peknému zadku bez návštevy posilky! 

Sumo drepy
Pokračujte bez oddychu a nohy dajte od seba do trojuholníka, pričom špičky smerujú smerom od vás. A šup dole. Sumo drepy sú na zadok skutočne poklad. Ale pozor! Snažte sa dvíhať z tejto pozície nie priamo stehnami, ale práve zapojením svalov na zadku. Napnite ich a pomocou nich sa dvíhajte do vzpriamenej pozície. Pätnásť drepov v troch opakovaniach - to je to, čo váš zadok potrebuje.

Bulharské drepy
Budete potrebovať debnu alebo si vystačíte aj s okrajom postele, prípadne stoličky. Jednu nohu zanožíte a opriete o okraj pomôcky. Druhou drepnete tak, aby ste mali pod kolenom pravý uhol, pričom noha, ktorá sa opiera priehlavkom o hranu prekážky, sa kolenom dotkne zeme. Opäť sa z tejto pozície zdvihnete. Stačí spraviť desať drepov na každú nohu.

Viete o nich? TOTO sú najväčší nepriatelia zdravého tréningu!

Lomené drepy
Ich čaro je v tom, že zaťažíte nielen zadok, ale podporíte aj chrbticu, ktorá by nemala byť rozhodne ochabnutá, ak chcete budiť zozadu atraktívny dojem. Postavíte sa na šírku bokov. Ruky si spojíte za hlavou. So vzpriameným chrbtom sa predkloníte dopredu. Iba do tej miery, aby ste udržali rovnováhu a nemuseli ohýbať nohy. V predklone následne klesnete do drepu. Zdvihnete sa a následne vzpriamite. 15 takýchto drepov veľmi dobre zapasuje do vašej cesty k peknému zadočku.

Že už nestíhate schudnúť do plaviek? TOTO sú super cviky na dolné brucho!

Drep s výpadom
Môžete ho použiť na záver cvičenia. Spravíte drep naširoko, takzvaný sumodrep. Následne prinožíte a spravíte jednou nohou výpad dopredu, pričom noha vzadu klesá k zemi. Vystriete sa a pokračujete druhou nohou. Desať opakovaní na každú nohu bude pekným záverom.

Autor: Marcos
Zdroj foto: Shutterstock


Super TEST! Z čoho máte úplne najväčší strach?
Otestuj sa
Focus Media

Video

Diskusia

Čítaj viac