Chcete byť sexi do Vianoc? Posilnite svoje brucho rýchlo a efektívne! (+ VIDEO)

Chcete byť sexi do Vianoc? Posilnite svoje brucho rýchlo a efektívne! (+ VIDEO)
Nikomu sa nechce príliš zamýšľať nad zložitými cvikmi a nikomu nepridá na chuti do cvičenia, ak si vďaka tomu pripadá nešikovný. Preto sme pre vás pripravili veľmi jednoduchý a zároveň super efektívny cvik na posilnenie svalstva brucha. Verte, že ho zvládnete aj doma na koberci.

JOGA SERIÁL: Návod ako jogovať, pozícia OBRÁTENÝ TROJUHOLNÍK (+ VIDEO)

Účinná klasika
Nie, nebudeme vás nútiť do nezáživných sklapačiek, tie sa so zdravým chrbtom príliš nekamarátia. Pôjde o klasické vyťahovanie trupu nahor, pri ktorom viete vnímavo precítiť zaťaženie brušných svalov a pritom vcelku ľahko máte pod kontrolou správne technické prevedenie. „Cvik je kombináciou dvoch druhov veľmi podobných pohybov, ktoré vedú k spevneniu priameho brušného a šikmých brušných svalov. V porovnaní s inými cvikmi na brucho, nevyžaduje od vás veľa námahy a môžete ho prevádzať aj bez akejkoľvek fyzickej kondície. To však určite neznamená, že je menej účinný. Naopak brušné svaly sa vytvarujú rýchlo a kvalitne," vysvetľuje univerzálnosť cviku inštruktorka CORE cvičenia, Monika Pálová.

Túžite po pevných pažiach? Krúťte, kmitajte, hýbte nimi! (+ VIDEO)

Prevedenie:
Položte sa do ľahu na chrbát, nohy pokrčte a ruky natiahnite pred seba. Prepleťte prsty a spojte dlane. Potiahnite obe lopatky nadol k sedacím kostiam a mierne k sebe, aby váš hrudník zostal roztvorený a prácu brucha neprebral hrudník. Bradu jemne zasuňte dnu, tým sa zas vyhnete nežiadúcemu zaťaženiu krku a odizolujete prácu výlučne brušných svalov.Základný variant: S výdychom sa potiahnite dopredu odlepením lopatiek od zeme, aby ruky smerovali medzi kolená. S nádychom zatiahnutie brušných svalov uvoľnite a vráťte sa dole. S výdychom sa potiahnite za hánkami doprava, s nádychom sa vráťte na stred dole. S ďalším výdychom nasleduje vytiahnutie do stredu, uvoľnenie a potom potiahnutie doľava. Takto striedajte stred - strana vpravo - stred - strana vľavo.Náročnejší variant: Zdvihnite nohy nad seba, aby boli kolená nad úrovňou bedier a v kolenných kĺboch bol pravý uhol. Preveďte rovnaké striedanie vyťahovania, ako v základnom variante.

TOTO je cvik, ktorý vám spevní celé telo: Doska so zdvíhaním nôh (+ VIDEO)

„Kombináciu cviku prevádzajte šesť až desať krát za sebou v dvoch až troch sériách s krátkou pauzou. Pod jednou kombináciou rozumieme štyri vytiahnutia vpred, vpravo, vpred, vľavo. Zo začiatku môžete vykonať v pomalom tempe, kedy budete mať zaťaženie brušných svalov viac pod kontrolou. Neskôr, ak vládzete, môžete tempo mierne zrýchliť," odporúča spôsob prevedenia inštruktorka.

ÁNO
• otvorený hrudník
• ramená odtiahnuté od uší
• mierne vsunutá brada
• pri kontrakcii svalstva odlepenie lopatiek od zeme
• odizolovanie výlučného zaťaženia brušných svalov
• udržanie spodnej časti chrbta na podložke po celú dobu prevádzania cviku
• pohyb ťahom
• radšej menší počet opakovaní správnym technickým prevedením cviku

NIE
• príliš zaguľatený chrbát
• zatvorený hrudník
• vysunutá brada vpred
• vyťahovanie sa pomocou svalov krku a hrudníka
• prehýbanie sa v drieku
• pohyb švihom
• zbytočne veľký počet opakovaní na úkor nesprávneho technického prevedenia cviku

Chcete väčšie prisia aj bez plastiky? Skúste TIETO cviky!


Autor: Lexy
Zdroj foto: Shutterstock


Focus Media

Video

Diskusia

Čítaj viac