Deep Euphoria: Nová vôňa pre sexy jeseň

Deep Euphoria: Nová vôňa pre sexy jeseň

Každý, kto aspoň občas prejde parfumériou, musí už dôverne poznať ten flakón s nezameniteľným tvarom orchidei v tvare rozkvetu. Euphoria, vôňa z dielne Calvina Kleina, je jednou z najobľúbenejších vôní súčasnosti a dočkala sa už viac ako desiatky rôznych variácií. Tou poslednou je Deep Euphoria, ktorá sa od pôvodnej verzie líši snáď najviac, ale má ambície získať si rovnakú obľubu.

Opojná hrejivosť pižma a suchého dreva snúbiaca sa s dobrodružnou mandarínkou a pikantnými tónmi bieleho korenia. Neznie to ako ideálna kombinácia do chladnejších jesenných dní? Rozhodne áno! Neočakávajte ale žiadnu melanchóliu. S vôňou Calvin Klein Deep Euphoria zažijete jeseň dobrodružnú, intenzívnu a sexy. Ako tip pre nadchádzajúce mesiace ho uvádza napríklad internetový beauty shop notino.


Tisíckrát iná, ale stále Euphoria
Deep Euphoria predstavuje úplne novú kompozíciu pôvodnej vône Euphoria, ktorú Calvin Klein uviedol v roku 2005. Čo sa však zloženia týka, z originálu zostáva iba pižmový základ. Zatiaľ čo klasika stavia na sviežosť granátového jablka, rafinovanú čiernu orchideu a lotosový kvet, jej najnovšia sestrička upútava zvodným cascalone, bielym korením, listom mandarinkovníka, hodvábnym jazmínom a opojnou pivóniou. Vďaka základu v pačuli, pižme a drevitých tónoch je zmyselná a vycibrená. Dráždivo dobrodružná, ale elegantná zároveň. Pričuchnite a ihneď pochopíte, kde sa vzal názov vône. Deep Euphoria  je jedným slovom hlboká.

Na rozdiel od mnohých variácií na pôvodnú vôňu Euphoria, ktoré počas jedenástich rokov Calvin Klein vydal (napríklad úspešné Euphorie Blossom, Forbidden či Gold) má čerstvá novinka Deep vytvoriť samostatný pilier kolekcie Euphoria, ktorý nebude odnožou, ale rovnocenným partnerom originálu. Napovedá tomu i úplne iné zloženie. To hlavné však zostáva spoločné – Calvin Klein Euphoria charakterizuje ženu sofistikovanú, sebavedomú, sálajúcu vnútornou silou a exotickou príťažlivosťou.

Parfumy notino – voňavejší než kedykoľvek predtým
Už od leta je najnovší počin z laboratórií Calvina Kleina v ponuke internetového beauty shopu notino. Nová značka sa na slovenskom trhu predstavila tiež iba nedávno, avšak skúsenosti má požehnane. Ide totiž o nový názov jedného z najväčších online predajcov parfumov a kozmetiky v strednej a východnej Európe, na Slovensku doteraz pôsobiaceho ako Parfums.sk.

K e-shopu s dvanásťročnou tradíciou, ktorý dnes ponúka viac ako 45 tisíc rôznych produktov pre krásu, už totiž pôvodný názov Parfums príliš nepasoval. „Stále máme najširší výber vôní, ale k tomu tiež obrovskú škálu dekoratívnej kozmetiky, výrobkov pro starostlivosť o pleť, telo, vlasy i zuby či kozmetických výrobkov v bio kvalite. Už to dávno nie je iba o parfumoch,“ vysvetlil premenovanie značky zakladateľ firmy Michal Zámec.


Spoločnosť, ktorá dnes pôsobí v trinástich krajinách Európy a ako vôbec prvý český on-line obchod otvorila pobočku v USA, bude postupne premenovávať všetky svoje e-shopy pod spoločnú značku notino. „Notino je odborník na krásu, inšpiruje, rozumie svojim zákazníkom a dodáva sebavedomie tisíckam žien i mužov,“ priblížil filozofiu značky Michal Zámec. Okrem dvanásťročného know-how a neobvykle širokého sortimentu si internetový obchod získava verných zákazníkov tiež vďaka svojmu férovému prístupu, záruke originálneho tovaru či možnosti vrátenia peňazí rýchlo a jednoducho.

Platená reklama


Super TEST! Viete, čím budete v ďalšom živote?
Otestuj sa
Focus Media

Video

Diskusia

Čítaj viac