Ak chcete otehotnieť, vynechajte silové tréningy, stavte skôr na vytrvalostné aktivity ako beh, bicyklovanie, dlhé prechádzky, jogu či kalanetiku.
Zdroj: Shutterstock

Pranamásana

Ásana modlitby sa praktizuje v napriamenom stoji a patrí medzi základné pozície, ktoré zvládne aj úplný začiatočník.

Prevedenie: Postavte sa chodidlami na šírku bedier alebo úplne k sebe. Vnútorné hrany chodidiel sú nastavené rovnobežne k sebe. Rozložte váhu tela rovnomerne na celú plochu oboch šliap, aby boli ukotvené v štyroch bodoch – pod palcovým a malíčkovým kĺbom, na vnútornej a vonkajšej hrane päty. Nohy sú vystreté, nie však zamknuté v kolenných kĺboch.

Panva je v neutrálnom nastavení, jadro tela aktívne. Hlava je v predĺžení chrbtice, ťaháme sa za temenom hlavy a máme po celý čas otvorený hrudník. Dlane sú spojené pred hrudníkom, prsty smerujú nahor a lakte sú voľne spustené. Ramená držíme uvoľnené a roztvorené. Pohľad smeruje priamo vpred. Pozíciu dôkladne predýchame minimálne 5timi hlbokými nádychmi a výdychmi.