Kultrelax TOTO je 6 jednoduchých návykov, ktoré vám zlepšia vaše zdravie aj bohatstvo!

Veríte, že nemáte vplyv na svoje šťastie - stále sa presviedčate, že vaše šťastie závisí od množstva peňazí, od vzťahu alebo od práce. Nie, je to všetko o tom, ako sa vnútorne nastavíte. Keď budete šťastní sami so sebou, dlho očakávaný pocit úľavy na seba nenechá dlho čakať.
ZDROJ: Shutterstock

Chcete mať lepšiu intimitu, viac peňazí, byť zdravší a disponovať lepšími vzťahmi? Samozrejme, existuje na to veľa receptov a rád. My sme sa snažili pre vás vybrať tie, ktoré vás budú stáť minimum námahy, no prinesú niekoľkonásobný benefit v podobe zlepšenej kvality života.

ranajky musli zdravie kasa prestieranie
Zdroj: unsplash.com

Zdravie:
1. Usínajte v chladnej, tichej a tmavej miestnosti, najlepšie niekoľko hodín pred polnocou
Spánok je nevyhnutnou súčasťou nášho života, aj keď si myslíte, že je stratou času. Vedeli ste, že človek je jediný tvor v prírode, ktorý si vedome ukrajuje zo spánku kvôli preferencii iných aktivít? Ak telu a mysli nedoprajete dostatok spánku, zaplatíte privysokú cenu.

Dbajte, aby teplota v miestnosti, v ktorej spíte bola pod 20 °C. Najideálnejší čas zaspávania je o desiatej večer v čo najtmavšej miestnosti. Skvelé je, ak sa naučíte na pravidelný biorytmus, čo znamená zaspávať a zobúdzať sa vždy v rovnakom čase.

2. Po prebudení vypite vodu
Väčšina ľudí na svete je chronicky dehydrovaná, preto urobte všetko pre to, aby ste sa k nim nepridali. Začať môžete už hneď po prebudení. V záujme zvýšenia úrovne vašej energie, libida, duševnej pohody a telesného fungovania sa snažte vypiť 2 až 3 litre vody každý deň. Vedci potvrdili, že pitie vody hneď po zobudení má prospešné účinky na zdravie. Spája sa s prevenciou, ale aj liečbou mnohých ochorení. Začnite piť postupne a len toľko, koľko zvládnete. Ideálne je, ak sa prepracujete k 5 až 7 dl nesýtenej vody nalačno.

3. Aspoň pol hodiny pohybu denne
Pohyb je kľúčový pre správne fyzické i psychické fungovanie tela. Pravidelný pohyb a cvičenie sú najúčinnejšie  a najlacnejšie spôsoby prevencie pred ochoreniami. Pohyb by mal byť každodennou súčasťou nášho života.

Už polhodina pohybu denne prináša množstvo pozitív: zlepšuje cirkuláciu krvi v tele, zvyšuje schopnosť využívať kyslík a okysličiť organizmus, zlepšuje koordináciu pohybov a motoriku, prispieva k psychickej pohode a zlepšuje celkovú kvalitu života, znižuje a odbúrava stres, prospieva kĺbom a svalom a teda celkovej kondícii a pomáha udržať si správnu hmotnosť.

Červená nie je len farbou vášne, stavte na červenú peňaženku.
Zdroj: SHUTTERSTOCK

Bohatstvo:
4. Investujte hlavne do seba
Najlepšou investíciou je investovanie do seba samého, do vzdelania alebo zážitkov. Sledujte to, v čom ste dobrí a nebojte sa obetovať peniaze, aby ste boli ešte lepší. Táto investícia vám v budúcnosti prinesie hotový poklad. Ambicióznosť je dôležitá vlastnosť, ktorá vás môže poháňať vpred.

5. Pracujte na sebadisciplíne
Sebadisciplína prichádza prostredníctvom sebakontroly, vravia odborníci. Potrebujete sa naučiť identifikovať a kontrolovať svoje negatívne vlastnosti. Predtým ako začnete kontrolovať situáciu, musíte najprv vedieť kontrolovať seba. Pri biznise a snahe zbohatnúť platí základné pravidlo: šetrite viac, utrácajte menej.

6. Trénujte svoju vytrvalosť
Úspešní biznismeni vravia, že „bežcov“ je veľa, ale tých, čo dobehnú do cieľa je málo. Platí preto, že sa netreba zastaviť skôr než dosiahnete, čo chcete. Najúspešnejší ľudia sa nezastavia ani napriek tomu, že niekoľkokrát zlyhali. Nezáleží na tom, koľkokrát začnete, ale čo skutočne dotiahnete do úspešného konca.

Súvisí s tým aj schopnosť rozhodovať sa. Úspešní ľudia sa dokážu rozhodovať promptne. Neznamená to, že vždy aj dobre avšak rozhodnosť a schopnosť risknúť rozhodnutie sú rozhodujúce pri získaní bohatstva.

#WANDASK