Naozaj prekvapivé! Na zlepšenie kondície a postavy vám stačí len toľkoto minút

Naozaj prekvapivé! Na zlepšenie kondície a postavy vám stačí len toľkoto minút
Vyzerať dobre, cítiť sa zdravo a mať dosť energie, nie je vôbec náročné. Nevyžaduje si to ani extra časové nároky, skôr pravidelnosť. Už tridsať minút pohybu denne vám zmení život k lepšiemu. Ak budete vedieť čo cvičiť a neskončíte po prvom týždni.

Ako na to?
Séria cvikov na pol hodinu nevyžaduje návštevu fitness centra. Všetko odcvičíte s vlastnou váhou a párom jednoručiek, ktoré má žena, ktorá to myslí s postavou dobre, vždy poruke. Z každého cviku spravte štyri série medzi ktorými bude minútka až dve prestávky. Budete prekvapené, ako málo cvikov stačí, aby ste sa spotili zadýchali, ale hlavne, zmenili svoje telo.

Necvičila som dva týždne: Dostalo ma to do skvelej formy

Vykročenie s bicepsovým zdvihom
V tomto cviku kombinujete dve pozície. Klasické vykročenie do drepu jednou nohou, pričom zadnú necháte klesnúť do pravého uhla a pridáte aj klasický bicepsový zdvihom oboma rukami. Lakte pekne pri tele, ramenami nehýbete, iba zdvihnete činky naraz a pekne pomaly. Ako ruky spúšťate, vraciate sa aj do vzpriameného postoja. Opakujte dvanásťkrát na každú stanu.

Vykročenie z mŕtveho ťahu
Postavíte sa vzpriamene. V rukách zvierate jednoručky a spolu s nimi sa predkloníte tak, že neohnete ani chrbát, ani zadok neposuniete dopredu. Nohy aj chrbát plus ruky zvierajú pravé uhly. Vyrovnáte sa a vykročíte dopredu tak, ako to poznáte z prvého cviku. Opäť sa postavíte a nasleduje predklon. Jedna séria je dvanásť opakovaní.

Najväčšie chyby pri drepovaní: Vieme, prečo dosahujete nulové výsledky

Sumo drepy s rozpažením
Spravíte klasický sumo drep naširoko a v najnižšej pozície rozpažíte ruky, akoby ste chceli napodobniť lietadlo. Dosiahnite až výšku ramien a spustite ich vtedy, ako budete stúpať z drepu hore. Ak nezvládnete cvik s jednoručkami, môžete najprv rozpažovať aj bez závažia. Jedna séria sa rovná dvanástim opakovaniam.

Chcete zadok snov? Vieme, na ktorú časť tela sa zamerať

Angličáky do výskoku
Činky tentoraz odložíte, zaujmete pozíciu dosky a klesáte k zemi v poctivom kliku. Keď dosiahnete najnižšiu úroveň, svižne zaberiete rukami nahor, pričom priskočíte nohami v hrudníku. V tejto pozíciu pridáte na výbušnosti a namiesto klasického postavenia vyskočíte a ruky zdvihnete hore. Po dopade zasa odkopnete nohy za seba tak, aby ste zaujali pozíciu dosky.

Autor: Marcos
Zdroj foto: Shutterstock


Super TEST! Trpím závislosťou na mobilnom telefóne?
Otestuj sa
Focus Media

Video

Diskusia

Čítaj viac