Pravidelné cvičenie vám zväčší prsia: Čo myslíte? Je to blud alebo realita?

Pravidelné cvičenie vám zväčší prsia: Čo myslíte? Je to blud alebo realita?
Snáď o žiadnej inej partii neexistuje také množstvo polemík ako o ženskom poprsí. V súvislosti s cvičením. Niektoré majú to šťastie, že im príroda nadelila pevné prsia krásnych tvarov, pre iné predstavuje ich symbol ženskosti partiu, z ktorej majú komplexy. Lenže nič netrvá večne, postupom času začína na každú z nás účinkovať gravitácia, vek, časté výkyvy vo váhe, ako i iné nepriaznivé vplyvy. Čo všetko môžeme reálne docieliť neinvazívnymi metódami na vylepšenie tejto partie?

Ako po lete pokračovať s behaním a neublížiť si pri tom? Vieme, ako na tom?

Posilňovanie prsného svalstva
Domnienky, že poctivým tréningom môžete získať dokonalé poprsie sú bohapustý blud. To len, aby ste nečakali nemožné. Tým, že pravidelne športujete, sa môžete podieľať na krajšej postave, a teda i prsiach, so samotnou veľkosťou či elasticitou to ale veľa nenarobí. Prsia ako také tvoria prsné žľazy a tie veru neposilníte ani tým najpoctivejším tréningom. S čím však niečo urobiť môžete, sú prsné svaly nachádzajúce sa pod samotnými prsiami. A fakt, či sú pevné alebo ochabnuté, prípadne skrátené, robí ozaj veľa. Takže v konečnom dôsledku je to skutočne tak, že pohyb, konkrétne posilňovanie, môže vašim prsiam pomôcť.

Osí pás za pár týždňov: Poznáme cvi. ktorý vás zbaví nepeknej pneumatiky!

Nemusíte dvíhať železá, prsné svaly posilníte aj celkom jednoduchými cvikmi s vlastnou váhou alebo pomôckami, ako overball, fitlopta, expander. Podstatná je správna technika prevedenia a následné natiahnutie posilňovanej partie. Lebo aj taký pevný skrátený sval vás môže viac zohaviť ako skrášliť. Posilňovať treba pravidelne a nestačí len jednu svalovú skupinu, symetria tiež totiž robí zázraky.

Chcete zadok snov? Vieme, na ktorú časť tela sa zamerať

Vzpriamený postoj
Ruka v ruke so symetriou tela prichádza aj jeho držanie. Na tom, ako svoje telo nosíte ozaj záleží. Veď, sami uznajte, že zvesené ramená, zhrbený chrbát alebo iné neestetické zlozvyky veľké terno na vzhľade postavy nenarobia. Preto sa vždy snažte držať svoje telo vzpriamené so stabilným ukotvením v jadre. V tom pomôže sebakontrola, ale taktiež šport. Existuje niekoľko špeciálnych cvičení, najlepšie vás však držať telo naučí joga. Vyberte si ktorúkoľvek z početných moderných foriem, v každej ide v podstate o to isté - ozdraviť a utužiť telo i myseľ. Lebo v neposlednom rade je to práve psychika, vďaka ktorej nejako svoju telesnú schránku nosíme. Utrápený človek určite nekráča vystretý... Keď dospejete do štádia, kedy dokážete chodiť prirodzene vzpriamene, aj vaše prsia (hoci nosíte košík veľkosti A) na vás pekne vyniknú.

Naozaj prekvapivé: Na zlepšenie kondície a postavy vám stačí len toľkoto minút

Správna podprsenka
Môžete sa snažiť koľko chcete, ak všetku snahu „zabijete" nevhodnou spodnou bielizňou, prípadne vrchným kusom oblečenia. A takých prípadov je veru dosť! Netreba sa ani uchyľovať k extrémom a nosiť prehnane vystužené pushupky, trochu pozdvihnutia žiadnym prsiam však určite neuškodí. Preto vždy voľte vhodný tvar podprsenky, jednak v závislosti od stavu vašich pŕs, a tiež oblečenia. Ak má niekto prsia v zúfalom stave a tento svoj hendikep ešte podporí obyčajnou elastickou „handričkou", nečudo, že prsia budú nepekne visieť ako kožky. Najlepšie bude, ak si necháte poradiť v špecializovanom obchode, tam určite poznajú všetky osvedčené finty.

Zabudnite na 10 000 krokov denne: Poznáme cvičenie, vďaka ktorému budete žiť dlhšie

Pozor na nepriateľov!
A je ich ozaj niekoľko. Medzi hlavných vinníkov, ktorí majú za následok nelichotivý stav vášho poprsia patria väčšie výkyvy váhy, nenosenie podprsenky alebo jej nesprávny výber, niektoré aeróbne tréningy a napríklad aj také dojčenie.

WOW, Jessica Biel presne vie, čo robí! Pozrite sa, ako precvičuje zadoček...

Snažte sa nebalansovať vo svojej váhe a držte si ju stabilnú. Kilo hore-dole neuškodí, päť už však môže zanechať stopy. Najmä, ak takýto nestabilný životný štýl praktizujete dlhšie. Aj keď sa tak môžete cítiť úžasne, úplná voľnosť prsiam príliš neprospieva. Preto určite neholdujte chodeniu bez podprsenky a keď navyše športujete, tak na také niečo ani len nepomyslite. Bude trpieť pružnosť pokožky a keď už ju raz vyťaháte, cesta späť neexistuje. Žiaľ, aj niektoré druhy športových aktivít nie sú pekným prsiam veľmi naklonené. Napríklad, taký beh, high alebo low impact aerobik či zumba. A keď ich už prevádzate, dbajte, aby prsia boli chránené špeciálnou športovou podprsenkou. Byť matkou je krásne a materské mlieko je bezpochyby nenahraditeľné. Keď sa však nato pozriete z estetickej stránky, dojčenie prsiam veľmi nepridáva. Aj tu však platí, že záleží, akým spôsobom svoje dieťa kŕmite. Existujú totiž viac a menej škodlivé polohy.

Autor: Lexy
Zdroj foto: Shutterstock


Super TEST! Aká bude vaša budúcnosť o 10 rokov? Vieme odpoveď!
Otestuj sa
Focus Media

Video

Diskusia

Čítaj viac