TOTO je poctivý domáci návod, ako docieliť pekný chrbát bez fitka!

TOTO je poctivý domáci návod, ako docieliť pekný chrbát bez fitka!
Brucho, chrbát, prsia, nohy aj zadok. To všetko sú rozhodne dôležité svalové partie. Nezabudnite však ani na tréning chrbta. Je oporou celej chrbtice a zárukou, že ak si na ňom dáte záležať, vaša postava bude pôsobiť kompaktne sexy. A to za pár domácich tréningov s jednoručkami rozhodne stojí!

Wow, Jessica Biel je skutočná pani! Pozrite, ako precvičuje zadok!

Krídla
Výborný a praktický cvik, na ktorý vám stačia obyčajné jednoručky. Chytíte ich do dlaní, kolená jemne pokrčíte a s vyrovnaným chrbtom sa predkloníte. Podobný pohyb, ako robíte pri lyžovaní. V tejto pozícii budete rozpažovať tak, aby ste vystreté ruky mali zarovno s ramenami - akoby ste robili lietadlo. Pätnásť opakovaní stačí.

Príťahy k hrudi
Jednou nohou vykročíte dopredu, druhú máte vzadu. Ruku na strane vykročenej nohy si opriete o stehno, a tou druhou priťahujete činky k hrudníku. Po desiatich opakovaniach vymeníte nohy aj ruky. Snažte sa precítiť svaly chrbtice a menej zapájať svaly ruky.

To snáď nie! Má 47 rokov a je stále fit! Ako to robí?

Plank s vystretím ruky
Samotné udržanie pozície planku posilňuje chrbtové aj brušné svaly. Ak im však chcete pomôcť, spravte si plank zložitejší. Stačí, ak v plankovej pozícii jednu ruku vystriete do strany, až do výšky ramena. Spolu s udržaním rovnováhy pocítite aj tie svaly na chrbte, ktoré ste ani netušili, že máte.

Podržaný klik
Skúste ten klasický, nie ženský. Taký, pri ktorom nechávate lakte pri tele a nohy máte vystreté. A namiesto dvíhania hore a dole sa snažte v tej najnižšej pozícii chvíľu zotrvať a precíťte svaly chrbtice. Päť klikov bude stačiť na to, aby ste aktivovali svaly k správnemu formovaniu aj fungovaniu.

Dosky sa nikdy nenasýtite: 5 variácií TOHTO účinného cviku

Dvíhanie rúk aj nôh
Nie je to nič zložité. Tento cvik má viacero variácií a všetky sú dobré. Môžete ich aj pravidelne obmieňať. Jednou z nech je, že si ľahnete na brucho, vystriete nohy, ruky si prepletiete za chrbtom a súčasne zdvihnete ruky aj trup zo zeme. Chvíľu zotrváte, a potom klesnete opäť k zemi. Spravte aspoň dvadsať opakovaní, aby sa prejavil pozitívny účinok tohto cviku na vaše pozadie.

Autor: Marcos
Zdroj foto: Shutterstock


Super TEST! Viete, čím budete v ďalšom živote?
Otestuj sa
Focus Media

Video

Diskusia

Čítaj viac