Že už nestíhate schudnúť do plaviek? TOTO sú super cviky na dolné brucho!

Že už nestíhate schudnúť do plaviek? TOTO sú super cviky na dolné brucho!
Brušných svalov je niekoľko, a ak chcete mať pekné bruško, bude potrebné ich do aktivity zapojiť ak nie všetky, tak minimálne väčšinu. Spodné brucho je pritom práve tá partia, ktorá sa ohlási ako prvá tukovým vankúšikom. Takže ho nenechajte rásť a poďte s nami zabojovať o štíhle bruško bez kompromisov!

Cvik, ktorý by ste mali robiť denne v sedavom zamestnaní

Bicykel
Je to malina, zvládne ho každý a kdekoľvek. Doma, v práci, v posilňovni. Ľahnete si na chrbát, zdvihnete nohy hore a šup bicyklovať. Ak chcete poriadne prevetrať nižšie svalové partie, nohy trochu sklopte k zemi. To v praxi znamená, že budete bicyklovať nohami smerom jemne dopredu a takmer hneď uvidíte, ako sa to okamžite prejaví na bruchu! Akoby ste mu dopriali najťažší prevod a ešte aj do kopca!

Slávna herečka pred 8 mesiacmi porodila a... Pozerajte na to telo!

Lis
Opäť si ľahnete na chrbát zdvihnete nohy, a to tak, aby boli stehná v pravom uhle s trupom a lýtka v pravom uhle so stehnami. Takto budete nohy držať celý čas, dvíhať budete iba trup. Vystriete ruky pred seba a snažíte sa dotknúť rukami kolien a pokojne aj píšťal. Ale pozor - chrbát je rovný a celý pohyb ťaháte vyslovene dolným bruchom.

Loďka
Toto je obľúbený jogový cvik. Nohy, ako ste mali v minulom cviku, jemne posuniete dopredu. Rukami sa opriete o lakte a nohy pomaličky spúšťate k zemi, a opäť dvíhate do pokrčenej pozície. Nikdy nepoložíte. V závere cvičenia sa snažíte nohy nad zemou držať čo najdlhšie. Dolné svaly brucha zažijú peklo, ale je to presne to peklo, ktorým si musí prejsť každý, kto chce mať rajské brucho.

TOTO je poctivý domáci návod, ako docieliť pekný chrbát bez fitka!

Plank
Jednoduchý, ale extrémne účinný. Snažte sa denne aspoň minútu a viac plankovať. Toto je statický cvik, ktorému mnoho ľudí nepripisuje dôležitosť, ale na vypracovanie a rysovanie brucha je to majstrovský cvik, ktorý vám prakticky bez námahy, respektíve bez pohybu, pomôže k peknému brušku.

Skrížené dvíhanie
Ľahnete si na chrbát, ruky dáte vedľa tela a skrížite nohy. Takto prekrížené v člnkoch ich budete dvíhať do výšky, a až do záklonu za vašou hlavou. Prirodzene, celý pohyb kontrolujete nie krkom, nie napnutými ramenami, ale čisto iba zapojením brušných svalov.

Autor: Marcos
Zdroj foto: Shutterstock


Super TEST! Viete, čím budete v ďalšom živote?
Otestuj sa
Focus Media

Video

Diskusia

Čítaj viac