Koľko sa my ženy dokážeme zapodievať neuspokojivým vzhľadom našej postavy! Rozoberáme každý centimetrík navyše, riešime mikrofaldy, chudneme, diétujeme, makáme vo fitku. Niekedy ale stačí iba nájsť účinnejší spôsob, kedy sa vynaloží menšia námaha s väčším efektom.

Túžite po pevnom brušku?
Zdroj: Shutterstock

Jeden cvik, pevné celé telo

Nejedná sa o žiaden iný cvik, ako o fenomenálnu dosku. Konkrétne kombináciu príťahov vo vysokej aktívnej doske. „Samotná doska pokrýva zapojenie väčšiny svalstva nášho tela. Pokiaľ tento jednoduchý variant obohatíme o priťahovanie kolena k lakťu, zintenzívnime pôvodný efekt a posilnenie šikmých brušných svalov, ako i priečneho brušného svalu bude oveľa výraznejšie.

Navyše, nepoložením priťahovanej nohy posilníme i svalstvo stehien a zadku, čo znamená, že vieme pracovať prakticky s celým telom,“ opisuje variáciu dosky Monika Pálová, inštruktorka CORE a Body Forming lekcií. Cvik je možné prevádzať aj v jednoduchšej obmene, ktorá je určená pre začiatočníkov, ale i cvičencov vyššieho veku, prípadne s nadváhou. Ak sa práve necítite vo svojej forme, tiež odporúčame návrat k jednoduchosti. Cvik tak bude pre vás bezpečnejší, pretože ak telo nevládze, obyčajne záťaž preberajú kríže.