Všetko sa raz skončí. Áno, môžete to počúvať z každej strany, skutočnosť, že z času na čas máte chuť dať sa zmraziť na päť rokov alebo ujsť do iného sveta, to však nemení. Je veľmi ťažké udržať si pozitívne myslenie aj v dobe, keď nič nemôžete a nemáte istotu, čo budete môcť zajtra. V takomto prípade zaručene pomôžu rôzne Body & Mind aktivity.

koronavirus
Zdroj: Pexels

Naučte sa vnímať telo i myseľ

Jasné, viete rozpoznať, kedy už máte niečoho plné zuby, ale dokážete pomenovať všetky svoje vnútorné pocity a aj signály tela? Aktivity, pri ktorých pracujete so svojim ja v pokoji a vnímavo vás to môžu naučiť. Spojíte príjemné s užitočným – ulahodíte svojej hlave a aj telo sa bude cítiť oveľa lepšie. Upokojíte sa a získate potrebný nadhľad nad každodennými vecami i aktuálnymi skutočnosťami.

Poďte dýchať

Vieme to síce každý, ale môžeme povedať, že ovládame tajomstvo skutočného prehĺbeného dychu? Používame svoj dych naplno a efektívne? Pravdepodobne nie a to je veľká škoda. Podľa rôznorodých teórií máme každý určitý predurčený počet nádychov a výdychov a ak budeme dýchať plytko, môže sa stať, že si ich vyčerpáme prirýchlo. Plytký dych rovná sa stres, napätie, nevnímanie. Hlboký dych rovná sa rozvaha, pokoj, nadhľad. Sadnite si každý deň na päť minútiek a skúste prehĺbene dýchať. Bez chvatu a napätia. Vnímajte svoj dych, preciťujte ho a maximálne ho predlžujte.